»Liza Marijina je še enkrat dokazala, kako močno in natančno občuti jezo generacije, ki na videz noče odrasti, čeprav ji je vse kristalno jasno. V liku Eve s svojo neizprosno neposrednostjo in jebivetrstvom 'ubija' in 'kolje' vse okrog sebe, obenem pa v njej začutimo strah, negotovost in globoko hrepenenje.«
»Avtorica Marija Zidar skozi zapleten konflikt med sorodniki izriše kompleksno podobo patriarhalne družbe. Z natančno in zadržano opazovalno tehniko nas popelje v samo jedro dveh sprtih družin in tako ustvari večplasten in presunljiv dokumentarni film.«
»V kratkem igranem filmu Sestre režiserka ponuja gledalcu kritičen razmislek o vlogi spola in z njo povezanim nasiljem v družbi. S pomočjo intenzivnega ritma, nasičenega prepleta vizualnih podob, zvoka in glasbe nas film silovito vodi od prvega do zadnjega kadra.«
»Kratki animirani film Steakhouse avtorice Špele Čadež na poetičen način in z določeno mero črnega humorja prikazuje surovost partnerskega odnosa ter s pomočjo vsebinsko in tehnično brezhibnega izdelka gledalca zapelje v zgodbo. V mehkobi vizualne podobe nas preseneti razplet, ki ga gledalec ne pozabi zlahka.«
»Če v svetu omeniš Albanijo, se ljudem ne sanja, o kateri državi se govori, le da smo bili morda v Jugoslaviji. Ko omeniš kanon, pa takoj vedo, za kaj gre. Temelj albanske zgodovine je pravica.«
»Ljudje si mislimo, da o tej temi vemo kar veliko (ali pa vsaj nekaj), potem pa se izkaže, da je situacija popolnoma drugačna in veliko bolj kompleksna, kot smo si predstavljali. To še zdaleč ni samo film o krvnem maščevanju.«
»Križnarjevo delo s posnetki, ki nas brez njegove prisotnosti na zelo zahtevnih bivanjskih območjih morda še desetletja ne bi dosegli, razgalja vse bolj vprašljivo in manipulativno medijsko posredovanje.«
»Čudovit film, ki nas popelje v odročen kraj in v skupnost, ki se še vedno oklepa nevarne tradicije. Film o nezdružljivi tragediji z upanjem na razrešitev skozi dialog človeške volje proti vsem pričakovanjem.«
»V Odpuščanju je Marija Zidar poskusila in uspela tako videti kot prikazati celotno sliko krvnega maščevanja in poskusov sprave med družinama, zakoreninjenima v starodavnih rodovnih zakonih, ki veljajo v odmaknjenem goratem predelu severne Albanije.«
»V filmu je zavzela perspektivo tako notranjega kot zunanjega opazovalca; njen pogled na temo in vpletene protagoniste je izjemno rahločuten in etičen, zato protagonisti delujejo kot kompleksni in razdelani liki, ne da bi pri tem izgubili svojo pristnost ali dajali najmanjši vtis izkoriščanosti.«